امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم مردم محوری خدمت رسانی در اربعین حسینی 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تاکید ما بر این است که رویکرد اربعین مردم محور باشد و مردم احساس کنند که میداندار این عرصه و مسئولان نیز پشتیبان آنها هستند.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹ 12 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله حبیب الله غفوری پیش از ظهر امروز دوشنبه (۲۲ مرداد ماه) در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در خصوص اربعین حسینی رخ داده و در مباحث زیرساختی ارتقاء مطلوبی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم. 

وی افزود: تکریم زائران امام حسین (ع) از اهم امور است و امید است که مردم عزیز کشورمان خاطره خوبی از استان در سفر اربعینی خود به خاطر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: جنبه‌های مردمی همچنان باید تقویت شود، زیرا رویکرد مردمی استقبال از زائران ظرفیت بالایی دارد.

غفوری اضافه کرد: تاکید ما بر این است که رویکرد اربعین مردم محور باشد و مردم احساس کنند که میداندار این عرصه و مسئولان نیز پشتیبان آنها هستند.

وی خاطرنشان کرد: امید است هر ساله شاهد رونق بیشتر حضور مردم و تلاش‌های آنها در حوزه اربعین باشیم، در مباحث زیرساختی همچنان نباید توقعی از مردم وجود داشته باشد.

وی در خصوص اهمیت حضور نیروهای نظامی و انتظامی گفت: این نیروها در تامین امنیت و ایجاد نظم و انضباط و همزمان راضی نگه داشتن مردم نقش بسیار مهمی دارند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان خطاب به نیروهای نظامی استان بیان کرد: لحظه لحظه تلاش و خدمت آنها مد نظر خدای متعال، ائمه اطهار و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و بدانند که عبادت بزرگی را انجام می‌دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار